Η NVIDIA δε ξεχνά τα Multi-GPU setups

Το CFR είναι εμπνευσμένο από το tile rendering που πραγματοποιούν δεκάδες κάρτες γραφικών της και με παρόμοιο τρόπο θα αξιοποιεί πολλές GPUs.

Η τεχνική tile rendering είναι γνωστή στον χώρο των καρτών γραφικών της NVIDIA από τη Maxwell γενιά, κάτι που ωφελεί τις επιδόσεις και λειτούργησε άψογα για την εταιρία τα τελευταία χρόνια. Πιο ειδικά αυτός ο τύπος rendering (με μονή GPU) σπάει την εικόνα σε μικρά τετράγωνα πλακίδια και μοιράζει το load στις μονάδες επεξεργασίας. Παρόμοια τεχνική 'επιλεκτικού' όμως rendering έχουν υιοθετήσει και οι κονσόλες όπως το PlayStation 4 αλλά και το Xbox One και είναι πρακτικά ένας από τους λόγους που αυτά τα παιχνίδια τρέχουν τόσο αποδοτικά σε αυτό το hardware.

Όσον αφορά το SLI ή το NVLink εάν μιλάμε για τις νεότερες Turing GPUs το tile rendering μπορεί να υιοθετηθεί με αντίστοιχο τρόπο μοιράζοντας τα ζυγά πλακίδια στη μια GPU αφήνοντας τα μονά για την άλλη βελτιώνοντας έτσι τις επιδόσεις σε υποστηριζόμενους τίτλους. Το χαρακτηριστικό ονομάζεται CFR, πιθανόν από το checkered frame rendering και ήδη βρίσκεται στους νεότερους drivers της NVIDIA όπως αναφέρει η πηγή ενώ θα λειτουργεί μόνο στα DirectX APIs από το 10 και έπειτα.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

nvidia, multi GPU , tile rendering , CFR , checkered frame rendering

Διαβάστε περισσότερα στο Φόρουμ...